Címlap
Programhétvége PDF Nyomtatás E-mail
2013. február 26. kedd, 13:15

A 2013. februári bennmaradós hétvégén Budapestre kirándultunk.

A pénteki tanítás után délután 5 órakor a Farsang vette kezdetét, melyen 10. évfolyamosokként hippinek kellett beöltöznünk.Előzetes feladatot is kaptunk, a megadott kifejezésekre a lányok faragtak rímet, zenés produkcióval pedig a fiúk szórakoztatták a zsűrit és a megjelenteket. Nagy örömünkre szolgált, hogy a pontverseny eredményeként a mi osztályunk hozta el az első helyezettnek járó oklevelet és az édességet.

Másnap kora reggel indultunk Budapestre. Szorosan beosztott programunk volt: reggel 10 órára vártak minket a Parlament megtekintésére, ahol megnéztük a koronázási jelvényeket, és sok érdekes információt hallottunk az épület történetéről. Miután elfoglaltuk belvárosi szállásunkat, és megebédeltünk a hangulatos étteremben, a Planetáriumban „A világűr meghódítsa” címmel egy 3D-s ismeretterjesztő filmet tekintettünk meg. Vacsora utáni sétán Budapest esti fényeiben gyönyörködhettünk.

Másnap délelőtt 10 órára a Mezőgazdasági Múzeumba mentünk, amelynek tárlatait játékos feladatsor kitöltése közben fedeztük fel. Az ebéd elfogyasztása után a Láthatatlan Kiállítás következett, ahol kísérőink vezetésével 10 fős csoportokban élhettük át a látássérültek mindennapjait. A nap és a kirándulás végére mindannyian elfáradtunk, de az együtt átélt élmények felejthetetlenné tették a februári programhétvégét.