Címlap
Erasmus plus pályázat PDF Nyomtatás E-mail
2017. augusztus 31. csütörtök, 21:11

School 21, Socially and Digitally Yours

Az Erasmus plus program keretében 2017 tavaszán benyújtott pályázatunk elnyerte a Tempus Közalapítvány 21.290 eurós támogatását.

A projekt témája a közösségi munka és önkéntesség a partnerintézmények országaiban. Ezen kívül hangsúlyt fektetetünk a tanulók informatikai készségeinek fejlesztésére. Az Európai Bizottság Digital Skills and Jobs Coalition (Digitális készségek és a munka összehangolása) néven indított programban 4C-ként ismert legfontosabb területek a Critical thinking, Communication, Collaboration and Creativity, azaz kritikus gondolkodás, kommunikáció, együttműködés és kreativitás állnak a tevékenységek középpontjában.

A School 21, Socially and Digitally Yours elnevezésű nemzetközi projekt megvalósításában a Türr István Gimnáziumon kívül a csehországi Tábor Obchodní akademie a Vyšší odborná škola ekonomická (www.oatabor.cz), a lengyelországi Pulawy Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 im F. D. Kniaźnina (www.zsonr2.pl), a romániai Lugoj (Lugos) Colegiul Brediceanu National Lugoj (www.brediceanu.ro) és németországi Schwetzingen Hebel-Gymnasium (www.hebelgymnasium.de ) tanulói és tanárai vesznek részt.

Az előttünk álló két év során alkalmanként 3-3 tanulónak és 2-2 pedagógusnak lesz lehetősége meglátogatni a fenti iskolákat, hogy be tudják mutatni a projekttalálkozók közti időszakban elvégzett munkát és személyesesen megismerkedhessenek az adott iskolában és országban folyó közösségi tevékenységekkel, ill. kulturális és természeti értékeivel.

A kétéves program során a következő projekttalálkozókat valósítjuk meg:

  • Pápa – 2017. december 7-8. (csak tanárok)
  • Schwetzingen – 2018. február
  • Pulawy – 2018. április
  • Lugoj – 2018. október
  • Pápa – 2019. március
  • Tábor – 2019. április
  • Tábor – 2019. június (csak tanárok)

Pápa, 2017. augusztus

 

Molnár András

projekt kapcsolattartó

Módosítás dátuma: 2017. szeptember 03. vasárnap, 18:11
 


Joomla!. XHTML and CSS.